loading...
دانلود نرم افزار و اسکریپت های رایگان
عضویت در سایت
آدرس کوتاه سایت

www.softpars.tk



مطالب بیشتر در مورد اسکریپت ها/ قالبهای چت روم / و پلاگین های چت رو را در انجمن سایت جستجو کنید


آخرین ارسال های انجمن
mahak بازدید : 802 نظرات (0)

 

حتما بسیاری از شما با سایتهایی مواجه شده‌اید، که داری محتوای فلش هستند ومی‌دانید برای مشاهده آنها باید برنامه Adobe Flash Player را دانلود و نصب نمایید.در کنار مشاهده سایتهایی با محتوای فلش، اجرای بسیاری از نرم‌افزارهایی هم که در آنها از انیمیشنهای فلش استفاده شده است و یا برای بازیهای فلش نیز باید فلش پلیر را نصب کنید.

mehran بازدید : 67 نظرات (0)

Clean Disk Security 8.04 به طور معمول وقتی چیزی رو از کامپیوتر تون پاک می کنید، اون فایل یا فولدر از روی هارد دیسک شما پاک نمیشه بلکه فقط قسمتی از فایل که در اون اطلاعات مربوط به ذخیره (سکتور شروع و سکتور پایان و..) از روی هارد دیسک پاک میشه.به همین دلیل برنامه های مختلف میتونن با جستجو روی هارد و آنالیز 0و1 ها ، بعضی از فایل های که پاک شده و هنوز overwrite نشده رو برگردونه.Clean Disk Security برنامه ای است که با جستجو روی هارد فایل هایی که پاک شدن و هنوز overwrite نشده رو پیدا می کنه و با صفر کردن تمام اون قسمتهایی که فایل اشغال کرده بوده اونها رو برای همیشه از هارد دیسک شما پاک میکنه.
همچنین این برنامه فایل های زاید از جمله فایلهای temp رو هم از روی کامپیوتر پاک میکنه .
این برنامه یک file viewer که به طور مستقیم از هارد اطلاعات رو میخونه و تمامی اطلاعات روی هارد حتی فایل های مخفی(hidden) رو به شما نشون میدهد

mahak بازدید : 141 نظرات (0)

 

 

KMPlayer کا ام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار KMPlayer می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کام پلیر را از سایت   s0ft.rozblog.com دریافت نمایید.

 

mahak بازدید : 388 نظرات (0)


تقریبا هر کاربری که وارد دنیای مجازی اینترنت می شود سریعا با نرم افزاری به نام Yahoo! Messengerآشنا می شود. نرم افزاری فوق العاده در زمینه آنلاین شدن با ایمیل های سایت یاهو که یکی از پرکاربردترین های عرصه ایمیل می باشد. با این نرم افزار می توانید با ایمیل یاهو خود آنلاین شوید و سپس با دیگر کاربران به صورت آنلاین به چت نوشتاری، صوتی و تصویری بپردازید. همچنین کنفرانس تشکیل دهید و از شکلک های جذاب برای ابراز احساسات خود استفاده کنید.

 

 

mehran بازدید : 80 نظرات (0)

 

ZoneAlarm نام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای دیوار آتش ( فایروال ) است که می تواند امنیت رایانه شما را در مقابل هکرها و سارقان اطلاعات حفظ کند. همچنین این نرم افزار می تواند جلوی ورود کرم های اینترنتی ، تروجان ها و بدافزار ها را به رایانه تان بگیرد. Zone Alarm می تواند در کنار آنتی ویروس شما مکملی برای محافظت از رایانه شما باشد. زون آلارم با مسدود کردن پورت های غیر ضروری امنیت شما را در هنگام اتصال به اینترنت ۱۰۰ % تامین می کند.

mehran بازدید : 77 نظرات (0)

 

USB Disk Security نام نرم افزاری است که می تواند ۱۰۰ درصد امنیت رایانه شما را در مقابل درایو usb تضمین کند. این برنامه بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای محافظت رایانه شما در برابر فایل های مخرب درایو usb می باشد که با حجم کم و قابلیت های فراوان طراحی شده است

mehran بازدید : 191 نظرات (0)

 

یکی از بخش هایی که از همان ابتدای تولد اینترنت مورد توجه بوده وب می باشد و امروزه بخش اصلی اینترنت محسوب می شود. برای اینکه شما بتوانید در اینترنت به وبگردی بپردازید به یک مرورگر خوب نیازمند هستید؛ به جرات می توان گفت مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox سریع ترین، امن ترین و ساده ترین مرورگر حال حاضر جهان محسوب می شود و کاربران آن روزانه در حال افزایش هستند. این نرم افزار موزیلا فایرفاکس بهترین سرعت بارگذاری صفحات وب را داراست و با داشتن فن آوری روز خود قادر است با به روز کردن خوب اطلاعات کش (حافظه موقت مرورگر) در مصرف پهنای باند شما صرفه جویی به عمل آورد. نرم افزار موزیلا فایر فاکس دارای قابلیت تب بندی می باشد که شما را قادر می سازد تا با یک بار اجرای این نرم افزار و به راحتی در یک صفحه با باز کردن چند تب به چند وب در یک زمان مراجعه کنید که کار شما را راحت تر خواهد کرد و در کل می توانید یک وب گردی جذاب را در اینترنت با این نرم افزار تجربه کنید.

موزیلا  همچنین دارای قابلیت جستجو آنی در صفحه است که بر عکس اقلب مرورگر ها قادر است کلمات فارسی را به خوبی در صفحه جستجو و در صورت انتخاب هایلایت (highlight) آن کلمه را در کل صفحه با رنگ روشن و قابل نمایش کند. از قابلیت های جالبی که در نرم افزار موزیلا در نظر گرفته شده است می توان به مرکز دانلود داخلی این نرم افزار اشاره کرد که دانلود فایل ها و مدیریت آنها بسیار آسان می کند، در مرکز دانلود این نرم افزار شما می توانید به راحتی فایل های خود را لیست کرده و دانلود های خود را متوقف کنید و در زمان دیگری به ادامه ی دانلود بپردازید. این نرم افزار از جاوا اسکریپت و SVG پشتیبانی کاملی به عمل می آورد و عملا صفحات پاپ آپ تبلیغاتی را به صورت هوشمند شناسایی و از باز شدن آنها جلوگیری می کند که این دو مورد از جالب ترین امکانات این مرورگر است. نرم افزار فایر فاکس برای شما قابلیت مهاجرت از اینترنت اکسپلور به موزیلا را فراهم می سازد و علاقه های شما، تاریخ، تنظیمات، کوکی ها و کلمه عبور ذخیره شده روی اکسپلور را به طوری منتقل می کند که کار شما را برای انتقال به این مرورگر آسان تر خواهد کرد.

در نسخه ی جدید این نرم افزار دو قابلیت جدید اضافه شده است که اولین قابلیت کار بر روی (API) برنامه های شبکه های اجتماعی است و حال در این نسخه از Facebook Messenger پشتیبانی به عمل می آورد که برای علاقه مندان فیسبوک بسیار می تواند جالب توجه باشد. قابلیت جدید بعدی جلوگیری از اجرای بدون اختیار برخی از پلاگین های آسیب رسان این نرم افزار می باشد و حال هر پلاگین برای نصب باید از کاربر اجازه بگیرد و پلاگین هایی که در لیست سیاه قرار گرفته اند قادر به نصب نیستند. تغییراتی جزئی نیز در این نسخه ی نرم افزار صورت گرفته است که از این جمله می توان به بهبود نوار ابزار و بزرگ کردن آیکون ها و پشتیبانی از Mac OS X 10.5 که قبلا وجود نداشت اشاره کرد.

mehran بازدید : 228 نظرات (0)

 

مرورگر قدرتمند و پرسرعت و امن گوگل کروم یا همان Google Chrome مرورگری از شرکت گوگل میباشد که در آزمایشگاه کریمیوم ساخته شده و توسط گوگل توسعه یافته است. اولین نسخه از این مرورگر که بصورت رسمی انتشار یافت در تاریخ 2 سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایه کریمیوم عرضه شده است. این مرورگر از زبان های برنامه نویسی سی++، اسمبلی، پایتون و جاوا اسکریپت بهره میبرد و با آخرین تکنولوژی های تحت وب سازگار است. گوگل کروم ابتدا فقط برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده بود ولی هم اکنون در سیستم عامل های آندروید، لینوکس، Mac OS، اینتل، ویندوز قابل استفاده است. موتور و یا در واقع هسته این مرورگر وب کیت نام دارد. از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به Tabbed browsing، و امکاناتی مشابه Privacy در سافاری و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

گوگل کروم دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذاب ودلنشین است که شما با کمک این مرورگر میتوانید نهایت لذت وبگردی را تجربه کنید. مرورگر گوگل کروم دارای ویژگی های بسیاری است که دارا بودن Task Manager و همچنین مرور امن و مخفی وب سایت ها بدون جاگذاشتن ردپایی از ویژگی های این نرم افزار است. گوگل کروم تنها رغیب اصلی برای بنیان موزیلا فایرفاکس است که قدرت کروم به عملکرد برنامه و سرعت پردازش آن به جاوا اسکریپت آن بستگی دارد. گوگل کروم بخوبی محصولات و خدمات کمپانی گوگل را پشتیبانی میکند که مدیریت کامل جیمیل، اکانت پیکاسا و ... جزئی از آنها هستند. دیگر نیازی نیست برای جستجوی عبارات بصورت رسمی وارد سایت گوگل شوید کافیست عبارت جستجو را در نوار آدرس تایپ کنید تا نتایج جستجو برای شما به نمایش دربیاید.

گوگل کروم بدون شک یک مرورگر امن، پرسرعت و با ثبات است. لازم به ذکر است که گوگل کروم متجرم رسمی گوگل را درخود جای داده است و شما به محض ورد به سایت ها تنها با زدن یک کلیک میتوانید سایت را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. همچنین براحتی برروی کروم خود تم و افزونه های مختلف نصب کنید، برای انجام اینکار کافیست به WebStore رسمی گوگل کروم مراجعه کنید و یا از فروشگاه رسمی آن دیدن کنید. اگر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در نت میگذرانید پیشنهاد میکنیم مرورگر قدرتمند گوگل کروم را به هیچ وجه از دست ندید.

mehran بازدید : 89 نظرات (1)

 WinRAR نامی آشنا و محبوب در بین فشرده سازی های فایل در رایانه می باشد که امروز می خواهیم آخرین نسخه ی آن WinRAR 4.20 Final را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های فشرده ساز از این رو اهمیت فراوانی دارند که شما را قادر میسازند تا به راحتی فایل های خود را آرشیو کرده و حجم آنها را نیز هم زمان پایین بیاورید؛ ولی در این بین، امکانات دیگری نیز نیاز است که برخی از نرم افزار ها به صورت ویژه ارایه می کنند و به جرات می توان گفتن Winrar بهترین و بیشترین امکانات را ارایه می کند. فرمت RAR برای فایل های فشرده ساز مخصوص این نرم افزار می باشد که با توجه به الگوریتم خاص این نرم افزار تا حد زیادی حجم فایل های شما را کاهش می دهد. این نرم افزار از تمام فرمت های فشرده سازی از جمله CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, ... پشتیبانی می کند که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد

mehran بازدید : 256 نظرات (0)

دانلود فیلم، موزیک و دیگر فایل ها از اینترنت یکی از پرکاربردترین استفاده هایی است که کاربران از اینترنت می کنند. در دانلود فایل سرعت تبادل اطلاعات برای کاربر مهم است و اگر شما هم از این کاربران باشید حتما نام نرم افزار Internet Download Manager را شنیده اید ؛ این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود در اینترنت می باشد و کاربران با این نرم افزار قادر خواهند بود تا فایل های خود را به راحتی  و با حداکثر سرعت ممکن دانلود کرده و در دسته بندی های مختلف مدیریت کنند. افزایش سرعت دانلود در نرم افزار IDM با الگوریتم خاصی صورت می گیرد که فایل دانلود را به چند قسمت مختلف تقسیم کرده و شروع به دانلود هر قسمت می کند که به واقع سرعت دانلود را افزایش می دهد که به گفته ی سازنده ی این نرم افزار قادر است تا 5 برابر سرعت دانلود شما را بیشتر کند. معمولا دانلود ویدئو از سایت های اشتراک ویدئو کار سختی است که نرم افزار های بخصوصی را نیاز دارند؛ ولی با این نرم افزار شما به راحتی و تنها با ورود به صفحه ی پخش ویدیو می توانید لینک دانلودی که این نرم افزار به صورت اتوماتیک میسازد را دریافت و ویدیو را دانلود کنيد.

 

تعداد صفحات : 12

درباره ما
هدف از ایجاد این وبلاگ ارائه نرم افزار و اسکریپت های رایگان با سریال های مربوطه برای همه دوستانی که به نوعی به این ابزار دسترسی ندارند یا مجبور به خرید آن از افراد سودجو هستند . در اینجا از همه عزیزانی که میتونند در این زمینه فعال باشند دعوت میکنم که در این امر ما رو یاری کنند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 391
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 762
  • بازدید سال : 14,418
  • بازدید کلی : 47,786
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما
    دانلود جدید ترین ورژن ات چت

    آمار