loading...
دانلود نرم افزار و اسکریپت های رایگان
عضویت در سایت
آدرس کوتاه سایت

www.softpars.tk



مطالب بیشتر در مورد اسکریپت ها/ قالبهای چت روم / و پلاگین های چت رو را در انجمن سایت جستجو کنید


آخرین ارسال های انجمن
mehran بازدید : 168 نظرات (0)

با استفاده از پلیر قدرتمند  BSPlayer PRO v2.34 خواهید توانست انواع فایل های مالتی مدیا از جمله avi , mpg , asf , wmv , wav , mp3 فایل های ویدیویی و همچنین Divx را اجرا کنید.

 

 

 

ادامه مطلب رو  دنبال کنید

mahak بازدید : 89 نظرات (0)

 

نرم افزار JetAudio 8.1.0.2000 Plus VX یک برنامه چند رسانه ای جامع ترکیب شده در یک پک جمع جور است. نه تنها این نرم افزار می تواند فایل های مختلف موسیقی و ویدیویی را اجرا کند، بلکه ویژگی هایی مانند رایت سی دی، ضبط، تبدیل به فرمت های دیگر و غیره را پشتیبانی کند. علاوه بر این ویژگی ها شما قادر خواهید بود رادیو تلویزیون اینترنتی خود را با استفاده از JetCast که با نرم افزار جت آدیو ارائه می شود استفاده کنید. پخش تمام فرمت های فایل و دیسک ها، شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و ویدئو و سی دی های صوتی، امکان تبدیل بین فرمت های صوتی، ضبط صدای آنالوگ به فرمت های مختلف نرم افزار Cowon JetAudio را به یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند صوتی تصویری تبدیل کرده است.

mahak بازدید : 158 نظرات (0)

 

Elecard MPEG Player 6.0 Build 40905.130827 محصول شرکت Elecard است. نرم افزاری است بسیار کوچک و کم حجم در حالی که قابلیت های فراوانی دارد . یك نرم افزار منحصر به فرد كه با استفاده از آخرین فن آوری های فشرده سازی ویدیویی و صوتی، قادر است فیلم های فشرده ی ویدیویی از جمله MPEG1، MPEG2 MPEG4 SP/ASP، H.264/AVC, 3GP را با بالاترین كیفیت صوتی و تصویری پخش نماید. هر چند ممكن است از نرم افزارهای متعددی برای پخش فیلم های خود استفاده كرده باشید، اما مطمئن باشید كه تجربه ی پخش فیلم با این نرم افزار، چیز دیگری است و علاوه بر این ها نیز از فایل های AVI، WAV MP3 ، MOV و ... نیز پشتیبانی می نماید. پخش کننده ای بسیار مناسب است که با بهترین کیفیت ممکن فیلم ها و در کل فایل های ویدویی کاربران را به نمایش در می آورد. نه تنها از CPU بلکه از تمامی سخت افزار های موجود در رایانه کمترین فضای ممکن را اشغال می کند که همین عامل یکی از برتری های این پلیر محسوب می شود .

mehran بازدید : 141 نظرات (0)

 

Winamp از Player های بسیار محبوب در کشورمان میباشد . و بسیاری از کاربران عمومی کامپیوترهای خانگی نیز اکنون سالهای متمادی میباشد که برای پخش موزیک تنها از پخش کننده قدیمی Winamp استفاده مینمایند.
در یک سال گذشته پیشرفت سریع سخت افزار موبجب گردید تقریبا کلیه موسسات توسعه دهنده نرم افزارهای پخش ، مجبور به تجدید نظر کلی در محصولات خود گردند و جهت سازگاری آنها با فرمتهای جدید مورد استفاده در DVD نظیر Blu-ray و …. تغییرات لازم را به آنها اعمال کنند .موسسه Nullsoft نیز با پیروی از این سیاست کلی ، مبنا بهینه سازی خود را خصوصا از نگارش ۵ به بعد بر همین منوال در نظر گرفته است . و علاوه بر قابلیت جدید مشاهده فرمتهای تصویری ، شناسایی دهها فرمت جدید را نیز به قابلیتهای Player خود افزوده است . همچنین به سبب رقابت گسترده ای که در سطح جهان بر سر دسترسی به منابع آنلاین وجود دارد در نسخه های جدید نگاهی نیز به رادیو تلویزیونهای داشته است که البته نه به طور گسترده ، ولی در سطح عادی دسترسی کاربر را به بسیاری از سایتهای حاوی فیلم و موزیک میسر میسازد .
امکان رایت و ساخت دیسکهای اختصاصی موزیک (که توسط دستگاهای پخش کننده خانگی غیر کامپیوتری قابل پخش باشد) از دیگر امکانات دیگر Winamp میباشد که باز در رقابت با سایر نرم افزارهای پخش مجبور به تکمیل آن گردیده است . همچنین در نسخه های خیر تلاش فراوانی جهت قابلیت پخش دیسکهای خش دار و فرسوده صورت گرفته که اثرات آن نیز تا اندازه ای محسوس میباشد .
همانند نسخه های قدیمی ، در نگارش های جدید Winamp نیز امکان استفاده از صدها Plug-IN و Skin برای کاربران محفوظ خواهد بود .

 

 

mahak بازدید : 77 نظرات (0)

 

PotPlayer 1.5.39659 نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

mahak بازدید : 68 نظرات (0)

 

 

RealPlayer Plus 16.0.3.51 Final ابزاریست فوق العاده قدرتمند و کم نظیر که قادر است تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پخش نموده و هم این که به عنوان یک ایستگاه صوتی و تصویری فایل های آنلاین چندرسانه ای را پخش و اجرا نماید.Real Player را باید یک نرم افزار پلیر چند منظوره دانست زیرا قابلیت هایی که در این نرم افزار گنجانده شده است بیش از یک نرم افزار پلیر معمولی است ؛ کیفیتی که در نمایش فیلم ها در این نرم افزار استفاده می شود در کمتر ابزاری قابل مشاهده خواهد بود، قابلیت پخش موزیک ها با تنظیم کیفیت صوتی، قابلیت رایت لوح های فشرده با پشتیبانی از انواع سی دی ها و دی وی دی ها به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی به نمایش در آیند ، ایستگاه صوتی، تصویری ، بازی و ... آنلاین با سرعت بالا در لود و اجرا، قابلیت ضبط صدا، اجرای دی وی دی فیلم ها با نهایت کیفیت و بسیاری قابلیت های دیگر از جمله این موارد هستند.

 

mahak بازدید : 141 نظرات (0)

 

 

KMPlayer کا ام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار KMPlayer می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کام پلیر را از سایت   s0ft.rozblog.com دریافت نمایید.

 

درباره ما
هدف از ایجاد این وبلاگ ارائه نرم افزار و اسکریپت های رایگان با سریال های مربوطه برای همه دوستانی که به نوعی به این ابزار دسترسی ندارند یا مجبور به خرید آن از افراد سودجو هستند . در اینجا از همه عزیزانی که میتونند در این زمینه فعال باشند دعوت میکنم که در این امر ما رو یاری کنند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 391
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 653
  • بازدید ماه : 653
  • بازدید سال : 14,309
  • بازدید کلی : 47,677
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما
    دانلود جدید ترین ورژن ات چت

    آمار