loading...
دانلود نرم افزار و اسکریپت های رایگان
عضویت در سایت
آدرس کوتاه سایت

www.softpars.tk



مطالب بیشتر در مورد اسکریپت ها/ قالبهای چت روم / و پلاگین های چت رو را در انجمن سایت جستجو کنید


آخرین ارسال های انجمن
mahak بازدید : 83 نظرات (0)


نرم افزار WinTopo قادر است تا عکس های معمولی (مثل عکس هایی با فرمت JPG ، BMP ، و ...) را به تصاویر وکتور تبدیل کند. البته هر عکسی قابل تبدیل نیست. معمولا عکسی قابلیت تبدیل به وکتور را دارد که رنگ ها و لبه ها در آن کاملا واضح و مشخص باشد.

 اگر یک عکس معمولی را بزرگنمایی کنید، معمولا از کیفیت آن کاسته میشود. این موضوع کاملا طبیعی است. چون عکس های معمولی به صورت پیکسلی ذخیره شده اند و هرچقدر روی آنها بیشتر زوم کنید کیفیت تصویر کاهش پیدا میکند.

اما عکس های Vector به صورت محاسبات برداری ذخیره میشوند. و نرم افزارهایی که امکان نمایش آنها را دارند در هنگام نمایش عکس بر اساس محاسبات ریاضی و برداری تصویر را تولید میکنند. بنابر این امکان بزرگنمایی آنها تا بی نهایت وجود دارد. بدون اینکه کیفیت عکس کاهش پیدا کند.


mahak بازدید : 126 نظرات (0)

 

 

 

TeamSpeak Client 3.0.11.1یکی دیگر از نرم افزارهای برقراری یک ارتباط اینترنتی است که داشتن یک مکالمه صوتی با کیفیت بالا را برای شما تضمین خواهد نمود.از مزاياي اين نرم افزار ميتوان به اين مطلب اشاره كرد كه همه كساني كه به اينترنت دسترسي دارند با هر سرعتي از اين نرم افزار استفاده كرده و بدون هيچ مشكلي اعم از قطع و وصل شدن و يا افتادن بيرون از نرم افزار و يا ديسكانكت شدن را نخواهند داشت . توابعی که این نرم افزار برای برقراری ارتباط صوتی از آن ها استفاده می کند بسیار قدرتمند بوده و استریم های صوتی شما را در کیفیت بالایی انتقال می دهند. TeamSpeak را می توان به عنوان یک نرم افزار کامل، حرفه ای و بسیار کاربردی برای کسانی که می خواهند به صورت دو نفره و یا حالت گروهی در بازی های اینترنتی شرکت کنند و یا کنفرانس های کاری و مشورتی برقرار کنند، نام برد. گستره پشتیبانی این نرم افزار از ویندوزها باعث شده است که بسیاری از کاربران بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند .

 

 

mehran بازدید : 70 نظرات (0)

 

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET ، یعنی ESET Smart Security 6.0.3 منتشر شد!

پکیج کامل نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، در واقع شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

به همین دلیل کاربرانی که فقط مایل به نصب آنتی ویروس هستند، میتوانند از آنتی ویروس نود 32 استفاده کنند.

اما اگر میخواهید آنتی ویروس، فایروال، آنتی اسپم، و مجموعه ابزارهای امنیت اینترنت را با هم داشته باشید، نسخه ای که در همین مطلب ارائه شده است را دانلود و نصب نمایید.

در نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

 

mehran بازدید : 281 نظرات (0)

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، ESET NOD32 Antivirus 6.0.3 منتشر شد!


آنتی ویروس نود 32 ، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیاست. این آنتی ویروس مخصوصا در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

در نسخه جدید آنتی ویروس Nod 32 ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

mehran بازدید : 69 نظرات (0)

 

نسخه هشتم آنتی ویروس رایگان اوست، Avast Antivirus Free 8 منتشر شد!

 

 در شرایطی که تهیه نسخه اصلی آنتی ویروس های پولی برای اکثر کاربران داخل کشور میسر نیست، و همچنین مشکلاتی که برای آپدیت آنتی ویروس های کرک شده و قفل شکسته وجود دارد، استفاده از آنتی ویروس های رایگان بسیار گزینه ی مناسبی است. تا دیگر نگران Expire شدن یا عدم آپدیت آنتی ویروس خود نباشید.


جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان اوست، یعنی Avast Free Antivirus 8 هفته گذشته منتشر شد. این آنتی ویروس با وجود اینکه رایگان است، اما نیاز کاربران خانگی به یک آنتی ویروس خوب را کاملا برطرف می کند. این آنتی ویروس به صورت روزانه قابل آپدیت می باشد. آپدیت های کم حجم و امکان به روز رسانی برای کاربران داخل ایران، از امکانات خوب این آنتی ویروس قدرتمند است.

 

mehran بازدید : 291 نظرات (0)

 

به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن و قوی هستید که دردسر رجیستر کردن نداشته باشد و به راحتی آپدیت شود؟

آنتی ویروس جدید و رایگان کمپانی آویرا، یعنی Avira AntiVir Free 13 را امتحان کنید. با استفاده از این آنتی ویروس دیگر نگرانی بابت Expire شدن، غیرفعال شدن، و یا عدم آپدیت نخواهید داشت. این آنتی ویروس قدرتمند به طور روزانه قابل آپدیت بوده و نیازی به سریال و کرک و Key ندارد.

شاید اسم این آنتی ویروس کمی برایتان نا آشنا باشد. اما اگر بدانید که در سال 2012 جزو برترین آنتی ویروس ها انتخاب شده، شاید با اطمینان بیشتری آن را نصب کنید.

mehran بازدید : 96 نظرات (0)

 

 

به دنبال یک آنتی ویروس رایگان و قدرتمند هستید که نیازی به سریال و کرک نداشته باشد و به صورت دائمی آپدیت شود؟
آنتی ویروس جدید کمپانی Comodo را امتحان کنید!
شاید اسم کمپانی Comodo برای شما نا آشنا باشد. اما این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های دنیا در زمینه امنیت، شبکه، و نرم افزارهای امنیتی است.
فعالیت اصلی این شرکت، در واقع ارائه راه کار های امنیتی برای شبکه ها بود. اما چند سالی است که در زمینه تولید نرم افزارهای امنیتی (مثل آنتی ویروس و فایروال) نیز فعالیت میکند.
آنتی ویروس Comodo رایگان است. یعنی در هنگام نصب و بعد از آن، نیازی به سریال و کرک و یا کد فعال سازی (Key) ندارد. به همین دلیل خیال شما راحت خواهد بود که برای همیشه و بدون دردسر میتوانید از آن استفاده کنید. و همیشه هم قابل آپدیت به صورت آنلاین است.
اما رایگان بودن این آنتی ویروس نباید این تصور را ایجاد کند که قوی نیست! آنتی ویروس کومودو از نظر امنیت با معروف ترین آنتی ویروس های دنیا برابری میکند.

mahak بازدید : 101 نظرات (0)

نرم افزار total video converter يکي از بهترين و معروف ترين نرم افزارهاي تبديل فايل هاي ويديويي به يکديگر مي باشد. همچنين اين برنامه داراي امکانات بسيار زيادي است در واقع تبديل فايل هاي ويدويي به يکديگر تنها يکي از امکانات اين نرم افزار به شمار ميرود. از امکانات ديگر اين نرم افزار ميتوان به رايت انواع ديسک اشاره نمود که شما با کمک اين قابليت مي توانيد فايل هاي ويديويي را به شکل هاي DVD, SVCD, VCD, AVCHD, Blu-Ray بر روي ديسک رايت کنيد تا در پليرهاي خانگي نيز قابل پحش باشند. همچنين يکي ديگر از امکانات اين برنامه ويرايش فيلم است که ميتوانيد از آن براي بريدن قسمتي از يک فيلم و يا چسباندن دو يا چند فيلم به يکديگر استفاده کنيد. از ديگر امکانات اين نرم افزار ميتوان به پخش تمام فايل هاي تصويري، ساخت اسلايد شو، فيلمبرداري از دسکتاپ، دانلود کليپ از سايت هاي اشتراک ويديو و ... اشاره نمود.

 

mahak بازدید : 74 نظرات (0)

نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

mahak بازدید : 102 نظرات (0)

 

 

نرم افزار Adobe Shockwave Player ، همانند فلش پلیر برای اجرای بسیاری از فایل های چند رسانه ای مورد نیاز است. بنرهای متحرک، بازی های آنلاین، و انیمیشن ها، از جمله مهم ترین فایل های چند رسانه ای هستند که برای ساخت آنها از کامپوننت های Shockwave استفاده میشود.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
هدف از ایجاد این وبلاگ ارائه نرم افزار و اسکریپت های رایگان با سریال های مربوطه برای همه دوستانی که به نوعی به این ابزار دسترسی ندارند یا مجبور به خرید آن از افراد سودجو هستند . در اینجا از همه عزیزانی که میتونند در این زمینه فعال باشند دعوت میکنم که در این امر ما رو یاری کنند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 391
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 857
  • بازدید سال : 14,513
  • بازدید کلی : 47,881
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما
    دانلود جدید ترین ورژن ات چت

    آمار