loading...
دانلود نرم افزار و اسکریپت های رایگان
عضویت در سایت
آدرس کوتاه سایت

www.softpars.tk



مطالب بیشتر در مورد اسکریپت ها/ قالبهای چت روم / و پلاگین های چت رو را در انجمن سایت جستجو کنید


آخرین ارسال های انجمن
mahak بازدید : 130 نظرات (1)

 

ویرایشگر حرفه ای متن و سورس کدها Notepad++ نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود..

mahak بازدید : 226 نظرات (0)

 

نرم افزار رویایی نمودن عکس ها با Romantic Photo , این نرم افزار برای کاربران علاقمند به داشتن عکس های رویایی و زیبا می باشد. نرم افزار Romantic Photo به طور اتوماتیک با تنظیمات کاربر میتواند جلوه های زیبایی را به عکس های کاربر بدهد و آنها رویایی و روشن نماید. با تنظیمات و نور و دادن افکت های جالب ، گویی که عکس را عکاسی حرفه ای و دوربینی خارق العاده تهیه کرده است ، چرا که نرم افزار از فیلترهای خاص و ویژه استفاده می نماید. این نرم افزار ترکیبی از ۳۰ فیلتر و افکت برنده جایزه های مختلف را برای کاربر به ارمغان آورده است تا به راحتی یک کلیک از انها استفاده نموده و درون عکس های خود اعمال کند.

mahak بازدید : 297 نظرات (0)

 

پس از محبوب واقع شدن پس زمینه زنده Awesome Land، لایو والپیپر Awesome Land 2 نیز با همان موضوع قبل اما با ویژگی هایی کاملا متفاوت از سری اول خود برای کاربران اندرویدی انتشار یافته است. Awesome Land 2 با ویژگی های واقع بینانه تری طراحی شده است و این ویژگی را می توانید در تمام جزئیات نمایشی مانند درخت، علفزار ها، پرندگان در حال پرواز و آسمان مشاهده نمایید.

 

 

mahak بازدید : 112 نظرات (0)

 

با مسنجر wechat به جمع ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان بپیوندید. این برنامه تمامی نیازهای شما را برای برقراری ارتباط با دیگران برطرف می کند. پس از نصب، برنامه به طور خودکار در لیست دفترچه تلفن شما شروع به جستجو می کند و کسانی که در wechat عضو هستند را به شما نمایش می دهد و می توانید آن ها را ادد کنید. همچنین برنامه فوق در منقطه ای که شما ساکن هستین شروع به جستجو می کند و کسانی که در آن منطقه در wechat عضو هستند را پیدا می کند.

 

 

 

mahak بازدید : 76 نظرات (0)

 

The Simpsons Tapped Out نام یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط شرکت معروف EA ساخته شده است. این بازی در حقیقت ماجراهای واقعی زندگی آقای سیمپسون را به تصویر می کشد و شما می توانید در آن به همراه خانواده سیمپسون تجربه یک زندگی واقعی را داشته باشید.

mahak بازدید : 101 نظرات (0)

 

در بازی محبوب و سرگرم کننده Garden Mania ما در مزرعه ای سرشار از عشق و دوستی هستید ، اکنون باید میوه های مشابه با یکدیگر را به صورت ۳ عددی در کار همدیگر قرار دهید تا تک تک مراحل را بپدین گونه پشت سر بگذارید. در مراحل ابتدایی ممکن است پشت سرگذاشتن مراحل برایتان آسان باشد ، اما اندکی صبر کنید !

 

mahak بازدید : 65 نظرات (0)

 

در بازی جالب و اعتیادآور Save My Bird گروه های هم رنگ را یافته و آن ها را بترکانید. با این کار می توانید پرنده های زیبا و دوست داشتنی را نجات دهید. این بازی از سطوح گوناگونی تشکیل شده است که هر سطح مبارزات و معماهای خود را دارد.

mahak بازدید : 84 نظرات (0)

TTPod نام یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین موزیک پلیر های آندروید است. این نرم افزار با ۱۰ میلیون دانلود ، یکی از پر بازدیدترین اپلیکیشن های مارکت آندروید است.

 

mahak بازدید : 64 نظرات (0)

 

با لایو والپیپر Colorful Summer Meadow به تماشای علفزار های یک دشت، در فصل تابستان بنشینید. قابلیت ایجاد جلوه هایی رنگی بر روی صفحه نمایش می تواند رنگ جذاب تری (حتی جذاب تر از رنگ خود علفزار ها) به تصاویر ببخشد. شب و روز پیوسته در حال تغییر میزان روشنایی و رنگ بندی پس زمینه خواهد شد. در هنگام شب کرم های شب تابی پدیدار می شوند که لمس هر یک باعث فرار کردن آن خواهد شد. لازم به ذکر است که پردازش گرافیکی لایو والپیپر با استفاده از سخت افزار گرافیکی OpenGL صورت می گیرد و تنظیماتی نیز برای تغییر جزئیات نمایشی وجود دارد.

mahak بازدید : 89 نظرات (0)

 

نرم افزار JetAudio 8.1.0.2000 Plus VX یک برنامه چند رسانه ای جامع ترکیب شده در یک پک جمع جور است. نه تنها این نرم افزار می تواند فایل های مختلف موسیقی و ویدیویی را اجرا کند، بلکه ویژگی هایی مانند رایت سی دی، ضبط، تبدیل به فرمت های دیگر و غیره را پشتیبانی کند. علاوه بر این ویژگی ها شما قادر خواهید بود رادیو تلویزیون اینترنتی خود را با استفاده از JetCast که با نرم افزار جت آدیو ارائه می شود استفاده کنید. پخش تمام فرمت های فایل و دیسک ها، شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و ویدئو و سی دی های صوتی، امکان تبدیل بین فرمت های صوتی، ضبط صدای آنالوگ به فرمت های مختلف نرم افزار Cowon JetAudio را به یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند صوتی تصویری تبدیل کرده است.

mahak بازدید : 149 نظرات (0)

 

Internet Download Manager 6.17 Build 9 Final Retail يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبندني دانلود ها و ... اشاره کرد.

mahak بازدید : 108 نظرات (0)

 

MKVToolnix 6.4.0 برای تبدیل و استفاده از نسل جدیدی از فرمت ها با نام Matroska Video که به MKV شهرت دارد می بایست از نرم افزارهای خاصی استفاده شود. یکی از این نرم افزارها MKVToolnix نام دارد. نرم افزاری که دارای امکاناتی کاملی بوده و می تواند در سریع ترین زمان ممکن و تنظیمات خاص کار تبدیل به این فرمت محبوب را انجام دهد. این نرم افزار همچنین قادر است تا با پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج موجود مدیریت کامل و مثالی زدنی برروی فایل ها برای تبدیل داشته باشد و همچنین می توان زیرنویس و حتی دوبله فیلم رو در یک فایل با فرمت MKV ذخیره نمود .

mahak بازدید : 158 نظرات (0)

 

Elecard MPEG Player 6.0 Build 40905.130827 محصول شرکت Elecard است. نرم افزاری است بسیار کوچک و کم حجم در حالی که قابلیت های فراوانی دارد . یك نرم افزار منحصر به فرد كه با استفاده از آخرین فن آوری های فشرده سازی ویدیویی و صوتی، قادر است فیلم های فشرده ی ویدیویی از جمله MPEG1، MPEG2 MPEG4 SP/ASP، H.264/AVC, 3GP را با بالاترین كیفیت صوتی و تصویری پخش نماید. هر چند ممكن است از نرم افزارهای متعددی برای پخش فیلم های خود استفاده كرده باشید، اما مطمئن باشید كه تجربه ی پخش فیلم با این نرم افزار، چیز دیگری است و علاوه بر این ها نیز از فایل های AVI، WAV MP3 ، MOV و ... نیز پشتیبانی می نماید. پخش کننده ای بسیار مناسب است که با بهترین کیفیت ممکن فیلم ها و در کل فایل های ویدویی کاربران را به نمایش در می آورد. نه تنها از CPU بلکه از تمامی سخت افزار های موجود در رایانه کمترین فضای ممکن را اشغال می کند که همین عامل یکی از برتری های این پلیر محسوب می شود .

mahak بازدید : 69 نظرات (0)

 
مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز وارد مرحله جدیدی شده است. این بار خوک ها برای فرار از دست پرندگان خشمگین متوسل به جادوگری شده اند. اما حتی جادو هم نمیتواند جلوی پرندگان خشمگین را بگیرد!

نسخه جدید بازی انگری بردز، به نام Angry Birds Seasons Magic به تازگی برای کنسول های مختلف ارائه شده است.

در این مطلب، نسخه Android این بازی که بر روی موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب است را برای شما آماده کرده ایم.

mahak بازدید : 162 نظرات (0)

 

 توسط نرم افزار Auto PowerOn and ShutDown میتوانید خاموش یا روشن شدن کامپیوتر خود را زمان بندی کنید. تا اگر پای کامپیوتر نبودید سیستم به صورت اتوماتیک و سر ساعت یا روز مشخصی خاموش یا روشن شود.

این نرم افزار امکان زمان بندی روزانه، هفتگی، و ماهانه را نیز دارد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا هر روز آن را تنظیم کنید. یعنی فقط یک بار تنظیمات مورد نظر خود را در نرم افزار وارد کرده و آن را ذخیره میکنید. سپس این نرم افزار عملیات مورد نظر را طبق زمان بندی در کامپیوتر شما انجام میدهد.

علاوه بر خاموش و روشن کردن، کارهایی مثل Standby, Hibernate, Logoff نیز توسط این نرم افزار به صورت اتوماتیک قابل انجام است.

mahak بازدید : 76 نظرات (0)

 

 نرم افزار Hangouts یک نرم افزار چت صوتی و تصویری است که از طرف کمپانی گوگل پشتیبانی میشود. توسط این نرم افزار و با استفاده از اینترنت، میتوانید با هر شخص دیگری در هر جای دنیا (که البته او هم این نرم افزار را داشته باشد) به صورت صوتی و تصویری چت کنید.

کیفیت بالا در هنگام برقراری تماس صوتی و تصویری، عدم پرداخت هزینه اپراتوری موبایل، امکان مکالمه تصویری چند نفره، و امنیت بالا، از جمله امکانات این نرم افزار است.

 نسخه Android این نرم افزار را که مخصوص موبایل های اندرویدی میباشد در اينجا آورده ايم. برای استفاده از این نرم افزار تنها نیاز به اینترنت موبایل دارید. و هزینه ای بابت مکالمه تصویری به اپراتور موبایل خود پرداخت نخواهید کرد.

mahak بازدید : 77 نظرات (0)

 

 احتمالا همه شما با دیکشنری محبوب بابیلون آشنا هستید. این دیکشنری امکان دسترسی سریع به ترجمه کلمات را با یک کلیک فراهم میکند.

سادگی محیط و امکانات متنوع دیکشنری بابیلون باعث شده است تا این نرم افزار محبوب ترین دیکشنری در تمام دنیا باشد. چیزی که باعث محبوبیت Babylon شده این است که واژه نامه های مختلفی برای تمام زبان های دنیا (از جمله زبان فارسی) برای آن وجود دارد. (این واژه نامه ها به اسم Glossary و با پسوند BGL منتشر میشوند)

علاوه بر واژه نامه هایی که به صورت رسمی از طرف سایت Babylon ارائه میشود، خود کاربران هم میتوانند واژه نامه هایی را تولید و منتشر کنند تا توسط سایرین قابل استفاده باشد. امروزه واژه نامه های بابیلون برای بیش از 100 زبان مختلف و همچنین هزاران موضوع عمومی و تخصصی در دسترس کاربران است که میتوانند آنها را دانلود و به نرم افزار بابیلون اضافه کنند.

 نسخه جدید دیکشنری بابیلون را برای شما آماده کرده ایم. دو واژه نامه انگلیسی به فارسی، و فارسی به انگلیسی نیز در محتوایی که دانلود میکنید قرار دارد.

mahak بازدید : 202 نظرات (0)

 

 بازی های فلش، جزو محبوب ترین بازی های کامپیوتری هستند. این مدل بازی ها به خاطر حجم بسیار کمی که دارند بین کاربران بسیار محبوب هستند. از دیگر ویژگی های بازی های فلش، ساده بودن آنهاست. بیشتر این بازی ها فقط با کمک ماوس و کلید های جهت نمای کیبورد قابل انجام هستند.

این بازی ها با موضوع بازی های فضایی هستند. سبک های این بازی ها کاملا متنوع هستند (مسابقه ای، جنگی، تیر اندازی، و ...) اما یک چیز بین همه آنها مشترک است. و آن هم این است که همه اتفاقات بازی در فضایی خارج از زمین رخ میدهد!
 
تعداد این بازی ها 14 عدد بوده و با فرمت فلش (SWF) هستند.

mahak بازدید : 59 نظرات (0)

 

 مجموعه انیمیشن های عصر یخبندان (Ice Age) جزو محبوب ترین انیمیشن های چند سال اخیر هستند. علاوه بر کودکان، حتی بزرگتر ها هم علاقه زیادی به این مجموعه کارتون ها دارند.

به تازگی بازی عصر یخبندان برای سیستم عامل iOS تولید شده است. این بازی روی موبایل های آیفون و همچنین تبلت های آیپد قابل نصب میباشد.

ماجرای اصلی این بازی، ساخت یک دهکده با تمام امکانات است. شخصیت های اصلی Ice Age یعنی مندی، الی، دیه گو، و سید در این بازی حضور دارند و شما باید به آنها کمک کنید تا دهکده را هر چه بهتر بسازند و مدیریت کنند.

توجه: این بازی آنلاین است و برای انجام آن باید گوشی یا تبلت شما به اینترنت متصل باشد.

mahak بازدید : 78 نظرات (1)

 

 حتما شما هم CD یا DVD هایی که منوی اتوران دارند را دیده اید. این منوهای اتوران بستگی به اینکه محتویات CD یا DVD چه چیزی باشد امکان نصب نرم افزار، پخش فیلم یا صدا، مطالعه متن، مشاهده عکس، و غیره را در اختیار کاربر قرار میدهند. این اتوران ها معمولا با نرم افزارهای مخصوص این کار ساخته میشوند.
 
یکی از نرم افزارهای قدرتمند برای ساخت منوی اتوران، نرم افزار Autorun Pro Enterprise است. توسط این نرم افزار و بدون نیاز به برنامه نویسی، میتوانید منوهای مالتی مدیا (چند رسانه ای) طراحی کنید.

 

 

mahak بازدید : 61 نظرات (0)

 

ScreenSteps Pro 2.9.6.11 یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ساخت آموزشهای تصویریست. این نرم افزار در کنار توانایی تصویر برداری مرحله ای از دسکتاپ و ثبت تمامی حرکات کاربر توانایی تبدیل آنها به فرمتهای آموزشی مطرحی چون PDF, HTML, Blog or ScreenSteps Live است.استفاده از تنظیمات پیشرفته تصویر برداری این نرم افزار را در بین دیگر نرم افزارها به رتبه بالاتری سوق داده است.افرادی که در زمینه کاری خود به نرم افزار ساخت و تولید آموزش نیاز دارند بهتر است هرچه زودتر این نرم افزار را تست نمایند.از دیگر ویژه گیهای چشم گیر این نرم افزار همخوانی با هر دو سیستم عامل مشهور ویندوز و مک (Windows & Mac) است.

mahak بازدید : 101 نظرات (0)

 

Ashampoo Snap 6.0.8 نرم افزار بسیار خوبی برای گرفتن عکس و فیلم از محیط های مختلف کامپیوتر میباشد. این نرم افزار که در زمینه ساخت نرم افزارهای اموزشی تبهر بسیار زیاادی دارد. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که به اسانی از محیط نرم افزارها ، بازیها و سایرمحیط های کامپیوتر خود عکس بگیرید و انرا در فرمتهای مختلف عکسی ذخیره نمایید. این نرم افزار پس از گرفتن عکس ابزارهای متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد که با کمک انها میتوانید قسمتهای مختلف عکس را ویرایش کنید مثلا کلمه یا جمله ای را در گوشه ی تصویر اضافه کنید و یا با استفاده از یک نشانگر قسمت مورد نظر را نشان دهید و بسیاری از کارهای دیگر را با کمک این ابزارها انجام دهید.

mahak بازدید : 382 نظرات (0)

OneLoupe 3.61 نرم‌افزار بسیار ساده و رایگانی است که به منظور بزرگنمایی نوشته‌ها و یا تصاویر در ویندوز طراحی شده است، درست همان کاری که ویندوز به صورت پیش‌فرض با نرم‌افزار Magnifier انجام می‌دهد، البته با یک تفاوت بزرگ. این نرم‌افزار به نصب احتیاج ندارد و فقط با یک دکمه می‌توانید آن را فراخوانی کنید. مهمترین مزیت این نرم‌افزار نسبت به Windows Magnifier امکان حرکت دادن ذره‌ بین آن است، کادری در اختیار شما قرار می‌گیرد که با حرکت موس می‌توانید آن را نیز حرکت دهید و هر چیزی که در داخل این کادر قرار بگیرد می‌تواند تا 9 برابر اندازه اصلی بزرگ شود. از OneLoupe‌ می‌توان برای خواندن متن‌های ریز و یا بررسی جزئیات یک عکس استفاده کرد.

mahak بازدید : 76 نظرات (0)

 

McAfee Stinger 12.0.0.513 این ابزار کوچك که یکی از محصولات تیم مک آفی هست، این برنامه برای شناسایی و پاکسازی ویروس ها و کرم هایی جدیدی هست که روی اینترنت گسترش پیدا میکنند و خیلی زود همه کامپیوتر ها رو آلوده میکند، این ابزار کم حجم را شما به راحتی میتوانید دانلود کنید و سیستم خود را پاکسازی کنید این برنامه نیاز به نصب ندارد و خیلی سریع به روز میشود و شما میتوانید نسخه جدید برنامه رو به راحتی دریافت کنید.

mahak بازدید : 76 نظرات (0)

 

Light Image Resizer 4.4.4.0 Light Image Resizer عکس ها در اندازه های متفاوتی تهیه و یا ساخته می شوند و همین ویژگی باعث می شود تا گاهی اوقات بخواهیم سایز کنونی تصویر یا تصاویری که در اختیار داریم به مقدار دلخواه تغییر دهیم . برای انجام این امر می بایست از نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ استفاده نمود اما چون کار ممکن است برای برخی افراد زمانبر و سخت باشد شرکت های نرم افزاری مختلف از قبل Obvious Idea دست به طراحی برنامه های اختصاصی برای تغییر اندازه تصاویر زده اند . برنامه ساخت کمپانی نامبرده که Light Image Resizer می باشد در واقع نسخه جدید همان نرم افزار VSO Image Resizer بوده که به شما کمک می کند به سادگی چند کلیک تصاویر خود را سازماندهی کرده و اندازه ای جدید را برای آنها بسازید . همچنین از این برنامه می توان برای تبدیل فرمت ها ، ساخت کپی های متفاوت و نیز فشرده کردن تصاویر استفاده نمود . اگر می خواهید عکس هایی به دوستانتان ایمیل کنید یا از آنها برای وب سایت یا وبلاگتان استفاده کنید با انتخاب اندازه هایی کوچک تر لود شدن تصاویر را بسیار سریعتر خواهید کرد .

mahak بازدید : 69 نظرات (0)

 

BootIt Bare Metal 1.20 Retail نرم افزاری برای مدیریت پارتیشن، نصب و بوت کردن آسان چندین سیستم عامل، پشتیبان گیری و بازیابی پارتیشن ها یا کل درایوها و ... را می دهد. این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته و حرفه ای در زمینه پارتیشن بندی استاندارد و همچنین بسیاری از ویژگی های خاص که در جاهای دیگر یافت نمی شوند را در اختیار کاربران قرار می دهد .

 

 

mahak بازدید : 84 نظرات (0)

 

FileSeek Pro 3.1.1 Final آیا تا به حال نیاز به پیدا کردن یک رشته خاص از متن در داخل یک فایل شده اید؟ FileSeek نرم افزاری است که می تواند به سادگی این کار را برای شما انجام دهد. FileSeek نرم افزاری از شرکت Binary Fortress Software است که برای جستجوی رشته های متنی در انواع فایل ها، طراحی شده است. این نرم افزار یک ابزار جستجوی سریع، کوچک و با کاربرد فوق العاده آسان است. همچنین برای دسترسی سریع تر و آسان تر شما، این نرم افزار به منوی راست کلیک ویندوز اضافه می گردد. در واقع این برنامه تمام نیاز های جستجو در فایل های متنی را برای شما فراهم خواهد کرد .

mahak بازدید : 91 نظرات (0)

 

mediAvatar Video Editor 2.2.0 Build 20120901 یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی در عین حال حرفه ای به منظور ویرایش فایل های تصویری است که با استفاده از آن می توانید فایل های تصویری خود را به صورت کاملا ساده و راحت ویرایش کنید mediAvatar Video Editor یکی از سریعترین نرم افزارهای ویرایش می باشد که به شما اجازه می دهد در یک محیط کاربر پسند با پشتیبانی از انواع فرمت های رایج تصویری فایل ویدئویی خود را ویرایش کنید.

mahak بازدید : 119 نظرات (0)

 

اندروید که دارای بازی ها و نرم افزار های زیاد و با کیفیتی می باشد بدون شک نیاز به زیبا سازی صفحه نمایش خود نیز در دارد. و به همین دلیل امروز یک تم  سه بعدی با عنوان آبشار یا همان 3d Waterfall  در اين سایت قرار داده ایم.این تم دارای آیکون های سه بعدی و بکگراند لایو بسیار زیبایی می باشد که برروی تمام گوشی های اندروید قابل نصب است.

 

mahak بازدید : 69 نظرات (0)

 

Atomic Alarm Clock 6.15 نرم افزاری جالب که شما با استفاده از آن قادرید ساعت ساده ویندوز خود را به یک ساعت دیجیتالی هوشمند، زیبا و با امکانات فراوان تبدیل کنید، به کمک این نرم افزار می توانید رویدادها و قرار های خود را کنترل کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به داشتن ساعت ها در طرح های مختلف و با سایز های متفاوت، قابلیت وقت شماری تا یک موعد خاص، قابلیت وقت گرفتن، توانایی نشان دادن ساعت به وقت کشور های مختلف و ... اشاره کرد .

mahak بازدید : 69 نظرات (0)

 

StartIsBack 2.1.2 Final هنگام کار با ویندوز 8 متوجه تغییر بزرگی در رابط کاربری آن خواهید شد که عبارت است از حذف منوی استارت از این ویندوز و از آنجایی که بسیاری از کاربران ویندوز از همان نسخه های ابتدایی ویندوز تا ویندوز 7 به این منوی پرکاربرد دسترسی داشته اند ممکن است از این تغییر به علت دشوار شدن دسترسی به قسمت های مختلف ویندوز در سیستم عامل جدید ناراضی بوده و بدنبال راهکاری برای بازگرداندن این منو باشند، Start Is Back به شما کمک می کند تا این مشکل را به راحتی رفع نموده و دکمه استارت ویندوز را در ویندوز 8 بازگردانید .

mahak بازدید : 110 نظرات (0)

 

QTranslate 5.1.0 یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. با استفاده از این ابزار کوچک می توانید به سادگی متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای نمایش ترجمه آن بر روی کلید های Ctrl+Q یا Ctrl+W کلیک کنید. همچنین در این نرم افزار قابلیت خواندن متن نیز با فشردن کلید های Ctrl+E، گنجانده شده است. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد .

mahak بازدید : 98 نظرات (0)

 

Ace Translator 11.0.0.880 نام یک مترجم آنلاین بسیار مفید است که برای نیازهای چند زبانه ای روزمره شما بسیار مفید خواهد بود . این محصول شرکت Acetools با موتور قدرتمند ترجمه ی آنلاین خود به آسانی و سرعت برای شما قادر است انواع متون مانند محتوای صفحات وب , نامه ها , گفتگو ها و Email ها را که به زبانهاتی رایج دنیا می باشند را به یکدیگر تبدیل نماید !

 توسط Acetool قادرید متون خود را که از فارسی ، زبانهای چینی ( هم سنتی و هم ساده امروزی ) , هلندی , انگلیسی , فرانسوی , آلمانی , یونانی , ایتالیایی , ژاپنی , کره ای , پرتغالی , روسی و اسپانیولی  و .... می باشند را به یگدیگر تبدیل و ترجمه نمایید .

 
علاوه بر ویژگی متون قادرید توسط این نرم افزار قدرتمند مفید وب سایت خود را به آسانی 12 زبانه کنید !

mahak بازدید : 77 نظرات (0)

 

PotPlayer 1.5.39659 نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

mahak بازدید : 68 نظرات (0)

 

 

RealPlayer Plus 16.0.3.51 Final ابزاریست فوق العاده قدرتمند و کم نظیر که قادر است تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پخش نموده و هم این که به عنوان یک ایستگاه صوتی و تصویری فایل های آنلاین چندرسانه ای را پخش و اجرا نماید.Real Player را باید یک نرم افزار پلیر چند منظوره دانست زیرا قابلیت هایی که در این نرم افزار گنجانده شده است بیش از یک نرم افزار پلیر معمولی است ؛ کیفیتی که در نمایش فیلم ها در این نرم افزار استفاده می شود در کمتر ابزاری قابل مشاهده خواهد بود، قابلیت پخش موزیک ها با تنظیم کیفیت صوتی، قابلیت رایت لوح های فشرده با پشتیبانی از انواع سی دی ها و دی وی دی ها به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی به نمایش در آیند ، ایستگاه صوتی، تصویری ، بازی و ... آنلاین با سرعت بالا در لود و اجرا، قابلیت ضبط صدا، اجرای دی وی دی فیلم ها با نهایت کیفیت و بسیاری قابلیت های دیگر از جمله این موارد هستند.

 

mahak بازدید : 81 نظرات (0)

 

Easy Web Animator نرم افزاری بسیار ساده اما در عین حال کارآمد برای ساخت بنر های تبلیغاتی است. این نرم افزار همانطور که از نامش هم پیداست ابزاری برای طراحی انیمیشن های تحت وب است. برای کسانی که استفاده از فلش را بسیار سخت و دشوار می دانند Easy Web Animator می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که این نرم افزار برای طراحی های انیمیشن های تحت وب تولید شده است. استفاده از این نرم افزار به هیچ گونه آموزشی نیاز ندارد و تنها سلیقه و هدف مهم است که به کاربر کمک می کند زیباترین بنرهای تبیلغاتی را طراحی کند. هیچ گونه اسکریپ نویسی لازم نبوده  و تنها باید از میان چندین افکت زیبا و متعدد یکی انتخاب شود. حتی استفاده از کیبورد هم زیاد لازم نمی باشد و تنها با استفاده از ماوس هم می توان زیباترین بنرها را طراحی کرد.
طرح های آماده متعددی در نرم افزار گنجانده شده است تا به سادگی کاربر از میان آن ها بهترین را برای هدف خود انتخاب کند. نوع حرکت و دوران های تصاویر، متن ها و کلیه Object ها همه به صورت آماده در نرم افزار قرار داده شده است. در مورد خروجی هم می توان به سادگی کدهای تولید شده توسط خود نرم افزار را در وب سایت کپی کرده و از نمایش انیمیشنی زیبا لذت برد.  خروجی اصلی برنامه هم به صورت SWF است.

 

 

 

mahak بازدید : 61 نظرات (0)

Password Vault Manager Enterprise 4.4.2.0 Final نام نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت رمز عبور های مختلف است.نرم افزار دارای گرافیکی بسیار بالا و محیطی کاربرپسند است که می توانید رموز عبور خود را به صورت طبقه بندی شده در حافظه هوشمند این نرم اافزار به صورت ایمن ذخیره نمائید. با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید رموز عبور خود را بازیابی کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید رمز های مختلفی همچون رمز های حساب های بانکی،حساب های اینترنتی،شماره سریال ها،کارت های اعتباری و... را ذخیره کنید.

mahak بازدید : 69 نظرات (0)

 

مجموعه اي از زنگ هاي زيبا و پرطرفدار و برگزيده را در يك مجموعه جمع آوري كرده و در اختيار كاربران قرار داده شده است .اين مجموعه شامل زنگهاي SMS با كيفيت بالا و زيبا ميباشد و چون داراي تنوع بالايي ميباشد بطور حتم نظر همه ي كاربران را جلب خواهد كرد.

 

 

 

mahak بازدید : 85 نظرات (0)

 

Winamp یکی از بهترین برنامه های پخش آهنگ و فایل های صوتی ميباشد.در اين پست نرم افزار Winamp Pro 1.3.7 Android را براي شما قرار داده ايم كه كساني كه داراي گوشي با سيستم عامل اندرويد هستند اين نرم افزار را نصب كرده و از شنيدن آهنگ با كيفيت عالي در گوشي خود لذت ببرند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
هدف از ایجاد این وبلاگ ارائه نرم افزار و اسکریپت های رایگان با سریال های مربوطه برای همه دوستانی که به نوعی به این ابزار دسترسی ندارند یا مجبور به خرید آن از افراد سودجو هستند . در اینجا از همه عزیزانی که میتونند در این زمینه فعال باشند دعوت میکنم که در این امر ما رو یاری کنند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 391
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 620
  • بازدید ماه : 620
  • بازدید سال : 14,276
  • بازدید کلی : 47,644
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما
    دانلود جدید ترین ورژن ات چت

    آمار