loading...
دانلود نرم افزار و اسکریپت های رایگان
عضویت در سایت
آدرس کوتاه سایت

www.softpars.tk



مطالب بیشتر در مورد اسکریپت ها/ قالبهای چت روم / و پلاگین های چت رو را در انجمن سایت جستجو کنید


آخرین ارسال های انجمن
mehran بازدید : 82 نظرات (0)

نرم افزار امنیت و نظارت بر وایرلس

TekWiFi 1.2.0.0 Final

TekWiFi نرم افزاری بدون نیاز به نصب (پرتابل) و بسیار کم حجم برای مدیریت اتصالات شبکه وایرلس شماست.

این نرم افزار امکان مشاهده و مدیریت اتصالات فعلی به وایرلس شما را فراهم می کند تا بتوانید از اتصالات ناخواسته و ناشناس جلوگیری کنید. این نرم افزار قابل اجرا روی انواع ویندوز بوده و با انواع شبکه های بیسیم سازگاری دارد.

 

 

mehran بازدید : 113 نظرات (0)

نرم افزار CoffeeCup Visual Site Designer :  طراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که به جای کدنویسی های طولانی از محط Design برای طراحی استفاده شود، اولا با استفاده از این کار هم سرعت عمل بالا می رود و هم این که آنچه را که طراحی می کنیم همان لحظه ببینیم. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که هریک قابلیت های خاص خود را داشته و می توانند به کاربر کمک کنند تا در کمترین زمان ممکن طرح های خوب را در قالب یک صفحه وب پیاده کنند. CoffeeCup VisualSite Designer یکی از این نرم افزارها بوده که می تواند تنها در محیط Design کار طراحی را به عهده گرفته و به آسانی خوردن یک آب لیوان کار طراحی را انجام داد. حتی حرفه ای های طراحی سایت که از هنر خود به عنوان شغلی پردرآمد استفاده می کنند هم قبل کدنویسی های حرفه ای از این گونه نرم افزارها برای پیاده سازی طرح موجود در ذهن خود بهره می برند و یکی از بهترین انتخاب ها همان محصول CoffeeCup است که به ساده ترین شکل ممکن می توان سایتی را طراحی کرد. CoffeeCup VisualSite Designer نرم افزاری است که به هیچ وجه نیازی به حتی یک خط کدنویسی هم نداشته و تمامی موارد در محیط Design طراحی می شود. به سادگی می توان با استفاده از Drag And Drop تمامی Object هایی را که می توان در صفحات وب استفاده کرد را در این ابزار مورد استفاده قرار داد، در کار طراحی ۷۰ طرح آماده هم در این نرم افزار گنجانده شده است تا دستان کاربر برای انتخاب بهترین طرح برای وب سایت باز باشد. نکته پایانی هم این که در کنار محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار می توان تمامی مراحل انجام گرفته از سایت را به صورت مستقیم برروی سرورهای FTP آپلود نمود، به این ترتیب سرعت در انجام کار آپلود فایل ها و همچنین ویرایش صفحات هم تا حدود زیادی بهبود پیدا می کند.

 

mehran بازدید : 97 نظرات (1)

 رایج ترین فرمت برای ساخت عکس های متحرک، فرمت GIF است. این فرمت به دلیل اینکه برای پخش نیاز به برنامه خاصی ندارد و همچنین در تمام مروگرها قابل مشاهده است برای ساخت بنر های تبلیغاتی در وب سایت ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین لوگو ها و انیمیشن های زیبا و جذابی نیز با فرمت GIF طراحی میشوند که نمونه های آنها را میتوانید در هر سایتی مشاهده کنید. از دکمه های چشمک زن گرفته تا انیمیشن های کوتاه و بنر های تبلیغاتی.

یکی از ساده ترین و بهترین نرم افزارها برای ساخت عکس متحرک، نرم افزار Easy GIF Animator است. در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از این نرم افزار را دانلود کنید.

 


 

 

mehran بازدید : 341 نظرات (0)

Sib Icon Replacer نرم افزاری است که می تواند آیکون های داخل فایل های اجرایی و dll به وجود آمده را تغییر دهد. این نرم افزار می تواند از فایل های اجرایی نرم افزار ها، آیکون ها را اضافه کرده، حذف کرده، استخراج کرده و یا تغییر نام دهد. Sib Icon Replacer یک نرم افزار  کوچک و در عین حال ابزاری کاملاً کاربردی می باشد که تمامی نیاز های شما در زمینه ی مدیریت آیکون را برآورده خواهد ساخت. رابط کاربری بصری این نرم افزار نیز به شما کمک خواهد کرد که به آسانی از آن استفاده نمایید. این نرم افزار قادر است بدون هیچ گونه تغییری در کد، آیکون ها را از کتابخانه های پویا (DLL) و فایل های اجرایی ویندوز استخراج کند و این بدان معناست که شما می توانید بدون خطر صدمه زدن به محتوای برنامه های کاربردی مهم و کتابخانه های اصلی، بر روی آن ها کار کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های اجرا شده در نرم افزار Sib Icon Replacer پشتیبانی از فرمت آیکون ویستا می باشد. این سیستم عامل نسل جدیدی از آیکون ها را تولید می کند که بسیار بزرگتر و با کیفیت تر از دیگر آیکون های امروزه می باشد. این نرم افزار ملزومات بسیار اندکی برای نصب نیاز دارد و به راحتی می توانید این ابزار مفید را بر روی هر سیستمی راه اندازی نمایید

 

mehran بازدید : 79 نظرات (0)

PDFMate Free PDF Converter نرم افزاری رایگان و قدرتمند می باشد که به کمک آن می توانید به سرعت فایل های PDF خود را به فرمت های مختلف تبدیل کنید.این نرم افزار در واقع شامل ۵ قسمت فوق العاده می باشد که عبارتند از : تبدیل اسناد پی دی اف به متن ؛ تبدیل پی دی اف به فرمت  EPUB که در گوشی های موبایل قابل اجراست ؛ تبدیل فایلهای پی دی اف به عکس ؛ تبدیل فایل های پی دی اف به HTML و تبدیل فایل های پی دی اف به فرمت فلش SWF .

 




mehran بازدید : 129 نظرات (0)

pdfFactory نرم افزاری قدرتمند است که با نصب آن یک پرینتر مجازی برروی کامپیوتر خود خواهید داشت و با آن می توانید مدیریتی کاملا حرفه ای برروی فایل های PDF خود داشته باشید. پی دی اف فکتوری به عنوان یک نرم افزار حرفه ای گزینه های اضافی زیادی نظیر تغییر فونت ، بوک مارک ها ، شماره صفحه ، پانوشت و تنظیمات دلخواه را برای ایجاد یک فایل PDF کاملا سفارشی ایجاد می کند.

 


 



mehran بازدید : 168 نظرات (0)

با استفاده از پلیر قدرتمند  BSPlayer PRO v2.34 خواهید توانست انواع فایل های مالتی مدیا از جمله avi , mpg , asf , wmv , wav , mp3 فایل های ویدیویی و همچنین Divx را اجرا کنید.

 

 

 

ادامه مطلب رو  دنبال کنید

mehran بازدید : 103 نظرات (0)

   یکی از بهترین اسکریپت های چت روم بی شک اسکریپت چت روم Pro chat room v7.4.5  میباشدکا دارای امکانات بسیار زیادی نسبت به  چت رومهای مشابه خود میباشدو تغریبا بیشتر نیازهای مدیران چت روم رو براورده میکند

اسکریپت  فوق الذکر توسط تیم Phonix نال شده است

 


 

mehran بازدید : 321 نظرات (0)

Elf chat  یکی از سیستم های فارسی شده  چت رو با قابلیتهای فراوان میباشد که با حجم کمی که داره تونسته خود رو در بین چت روم های موجود مطرح کند

داشتن اینستالر نصب اتوماتیک یکی از ویژگیهای این چت روم میباشد که کار رو برای افراد مبتدی بسیار آسان کرده

 

 

برای  دانلود اسکریپت و همچنین دیدن دموهای دیگر  ادامه مطلب رو  دنبال کنید

mehran بازدید : 71 نظرات (0)

 نرم افزارهای زیادی برای نگارش خط نستعلیق وجود دارند. اما اشکال همه آنها این است که برای نوشتن باید حتما از ادیتور مخصوص خودشان استفاده شود. کپی کردن متن از این ادیتور ها و استفاده از آن در نرم افزارهای گرافیکی نیز مشکلات خاص خود را دارد.
اما به تازگی فونت نستعلیق به صورت استاندارد Unicode به همت علاقمندان خط و زبان فارسی طراحی شده است که در تمام محیط ها و بدون نیاز به برنامه خاصی قابل استفاده میباشد.
این قلم زیبا که به اسم Iran Nastaliq شناخته میشود، در محیط های مختلف به راحتی قابل استفاده است. مثل ویندوز، نرم افزارهای آفیس از جمله Word، اتوکد، فتوشاپ ME، و محیط های دیگر تایپ و طراحی.
امیدواریم این فونت زیبا، مورد توجه علاقمندان به خوشنویسی و مخصوصا خط زیبای نستعلیق قرار بگیرد.

برای استفاده از این فونت زیبا، کافی است آن را از طریق Control Panel در پوشه فونت ویندوز کپی کرده و در هنگام تایپ آن را انتخاب کنید.

 


 

 

mehran بازدید : 54 نظرات (0)

 در این مطلب، یک فایل Brush جدید برای شما آماده کرده ایم که حاوی مجموعه ای از براش های وکتور برای نرم افزار فتوشاپ میباشد. با Add کردن این فایل به Brush های فتوشاپ، 80 عدد براش جدید در فتوشاپ اضافه میشود. سپس میتوانید به راحتی آنها را در طراحی های خود رسم کرده و استفاده کنید.


این فایل با فرمت ABR بوده و در فتوشاپ CS3 به بعد قابل استفاده میباشد.

 



.

mehran بازدید : 68 نظرات (0)

بوسیله سیستم فلش چت  یک سیستم چت و گفتگوی اینترنتی ایجاد کنید. این اسکریپت شما را قادر می سازد تا به راحتی سایتی با تکنولوژی Flash برای گفتگوی بین اعضای سایت خود ایجاد کنید. از ویژگی های این سیستم میتوان به نیاز نداشتن به پایگاه داده و قابلیت انتخاب ۴ رنگ قالب و همچنین وجود سورس های فلش جهت ویرایش و تغییر در ظاهر,صدا و یا آیکون های موجود در سیستم می باشد. قابل ذکر است اطلاعات گفتگوی کاربران درون فایل xml ذخیره می شود.

 

فلش چت

mehran بازدید : 77 نظرات (0)

نرم افزار FastStone Capture 7.6 Final با حجم بسیار کم خود کاربرد بسیار حرفه ای رو بشما ارائه میده این نرم افزار در 2 ورژن انگلیسی و روسی میباشد که میتوانید هم اکنون بصورت رایگان دریافت کنید

 

تصویر برداری از دسکتاپ

 

 

 

 

 

mehran بازدید : 86 نظرات (0)

 

Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

mehran بازدید : 86 نظرات (0)

 

AX64 Time Machine – این برنامه ابزاری مفید برای گرفتن بک آپ از وضعیت فعلی و سالم ویندوز شما می باشد که به راحتی پس از خراب شدن به دلایل مختلف مثل ویروسی شدن ، خرابی دیسک پاک کردن تصادفی و … می توانید به راحتی ویندوز خود را ریکاوری نمایید . علاوه بر فایل ها و تنظیمات ویندوز ، می توانید از فایل های خود نیز بک آپ تهیه کنید . خود ویندوز بخشی به نام Restore System را دارد که این برنامه را می توان نسخه ی کامل تر و سریعتر این بخش از ویندوز دانست . از سایر قابلیت های این برنامه می توان به پشتیبان گیری به صورت خودکار یا دستی ، سرعت بالا در بک آپ گیری ، پشتیبان گیری از درایو ویندوز و … اشاره کرد .

 

 

mehran بازدید : 69 نظرات (0)

iCare Format Recovery نرم افزاری ویژه جهت بازیابی اطلاعات فرمت شده (format) از روی انواع هارد دیسک،کارت های حافظه و حافظه های USB می باشد. برای این نرم افزار کامل یا ناقص و یا چندین بار فرمت شدن مهم نیست و توانایی این را دارد تا نسبت به بازیابی اطلاعات فرمت شده تا حد امکان اقدام نماید. نکته مهم اینجاست که به هیچ وجه بعد از فرمت شدن درایو یا هارد دیسک یا انواع حافظه از کپی اطلاعات درون آن خودداری شود و حتی الامکان بازیابی اطلاعات از طریق هارد دیسک دیگر و با اتصال هارد دیسک به عنوان هارد دیسک دوم انجام شود. این نرم افزار همچنین میتواند اطلاعات درون هارد دیسک یا حافظه هایی خطاهایی مانند  drive has not been formatted, do you want to format it now error, chkdsk not available for raw drive error. raw file system error و… را میدهند را نیز بازیابی نماید. قابلیت ذکر شده بسیار اختصاصی بوده و کمتر نرم افزار مشابه ای قادر به انجام این نوع بازیابی است. نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند است که با الگوریتمی خاص قابلیت بازیابی اطلاعات از روی انواع هارد و درایو و حافظه های فرمت شده را میسر میکند. پشتیبانی از دو نوع فایل سیستم پرمصرف ntfs و fat32 مسلماً هیچ نقصی را برای نرم افزار باقی نخواهد گذاشت. این نرم افزار حتی میتواند آیپد و آیفون های فرمت شده را بازیابی نماید.

mehran بازدید : 85 نظرات (0)

 

اگر شما در سیستم خود از پسوردها، PIN کدها و شماره های پیگیری و به طور کلی رمزهای کاری زیادی برای اکانت های خرید های اینترنتی، web forums، ایمیل ها، اکانت های بانکی و ... استفاده می کنید و ممکن است با یادداشت کردن آن ها کسی به رمزهای عبور شما دسترسی پیدا کند و یا نگران فراموش کردن آن ها هستید، Steganos Password Manager به شما کمک می کند تا تمامی پسوردهای خود را در یک لیست رمزگذاری شده و مطمئن با entry-function خودکار، ثبت کنید و دیگر نیازی به بخاطرسپاری تک تک آن ها نداشته باشید. شما می توانید پسوردهای خود را در گروه های جداگانه ای ذخیره کنید تا مدیریت آن ها آسان تر باشد.

mehran بازدید : 83 نظرات (0)

 

نرم افزار WinLock همانطور که از اسمش پیداست، برای قفل کردن قسمت های مختلف ویندوز به کار میرود. این نرم افزار برای کامپیوتری استفاده میشود که بیش از یک کاربر دارد.
شما به عنوان کاربر اصلی، (مثلا صاحب کامپیوتری که اعضای دیگر خانواده هم با آن کار میکنند، یا مدیر یک شرکت یا کافی نت) میتوانید توسط نرم افزار WinLock بر روی قسمت های مختلف ویندوز محدودیت دسترسی قرار دهید. تا بقیه، فقط به قسمتهایی که شما اجازه داده اید دسترسی داشته باشند.
این نرم افزار برای کامپیوتری که کودکان از آن استفاده میکنند هم بسیار مفید است. شما به عنوان والدین میتوانید دسترسی کودکان به قسمت های مختلف کامپیوتر را محدود کنید تا نتوانند مشکلی برای ویندوز ایجاد کنند.

mehran بازدید : 71 نظرات (0)

 

امروزه داشتن یکی از نسخه های دیوار آتش برای تمامی کاربران وب ضروری شده است و کمتر کسی است که بدون یک دیوار اتش با به دنیای نا امن اینترنت بگذارد و اطلاعات خصوصی خود را در معرض خطر قرار دهد. کمپانی Privacy Ware که در زمینه نرم افزار های امنیتی کار می کند به تازگی نرم افزاری را با نام Privatefirewall منتشر کرده است. این نرم افزار تمامی فعالیت های انجام شده و فعالیت های در حال انجام سیستم شما را مستقیما زیر نظر می گیرد و از هر گونه حمله به سیستم شما و ورود نرم افزار های مخرب جلوگیری می نماید.

علاوه بر این به هیچ نرم افزاری اجازه دسترسی به اینترنت و فعالیت در ان را بدون اطلاع شما نمی دهد:سایر توانایی های این فایروال شامل Block کردن آدرسهای ناخواسته و شناسایی میل های ناشناس و مزاحم و دادن گزارش آنی کار مخفی نمودن شما در اینترنت میباشد.

mehran بازدید : 65 نظرات (1)

 

FortKnox Personal Firewall محصول شرکت NETGATE و فایروال قدرتمند برای کاربرانی است که استفاده زیادی از اینترنت دارند.  اگر از حملات هکرها و نفوذ تروجان ها هراس دارید و از سرقت اطلاعاتتان بیمناک هستید ، با نصب این فایروال یا دیوار آتش میتواند امنیتتان را بسیار افزایش دهد. این نرم افزار براساس تکنولوژی SPI و سیستم پیشگیری از نفوذ ( Intrusion Prevention System) طراحی شده است. این تکنولوژی ها مروری کامل به کاربر از تمام شبکه های ارتباطات ورودی و خروجی در یک رابط کاربری بصری میدهد. به این ترتیب کاربر تمامی پورت ها را نیز نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار با حملات ورودی و خروجی ( inbound and outbound) مقابله خواهد شد و پاکت های دیتا به طور کامل بررسی  و تمامی اتصالات نمایش و بررسی خواهند شد. استفاده از فناوری Anti-spoofing صفحات تقلبی را شناسایی و بلوک خواهد کرد و سیستم کنترل سایت با توانایی مسدود کردن وب سایت های منحصر به فرد این امکان را به کاربر میدهد تا سایت های مورد نظر را بلوک نماید. به طور این نرم افزار به عنوان یک دیوار آتش شخصی بسیار توامند و کاربردی خواهد بود.

mehran بازدید : 141 نظرات (0)

 

Winamp از Player های بسیار محبوب در کشورمان میباشد . و بسیاری از کاربران عمومی کامپیوترهای خانگی نیز اکنون سالهای متمادی میباشد که برای پخش موزیک تنها از پخش کننده قدیمی Winamp استفاده مینمایند.
در یک سال گذشته پیشرفت سریع سخت افزار موبجب گردید تقریبا کلیه موسسات توسعه دهنده نرم افزارهای پخش ، مجبور به تجدید نظر کلی در محصولات خود گردند و جهت سازگاری آنها با فرمتهای جدید مورد استفاده در DVD نظیر Blu-ray و …. تغییرات لازم را به آنها اعمال کنند .موسسه Nullsoft نیز با پیروی از این سیاست کلی ، مبنا بهینه سازی خود را خصوصا از نگارش ۵ به بعد بر همین منوال در نظر گرفته است . و علاوه بر قابلیت جدید مشاهده فرمتهای تصویری ، شناسایی دهها فرمت جدید را نیز به قابلیتهای Player خود افزوده است . همچنین به سبب رقابت گسترده ای که در سطح جهان بر سر دسترسی به منابع آنلاین وجود دارد در نسخه های جدید نگاهی نیز به رادیو تلویزیونهای داشته است که البته نه به طور گسترده ، ولی در سطح عادی دسترسی کاربر را به بسیاری از سایتهای حاوی فیلم و موزیک میسر میسازد .
امکان رایت و ساخت دیسکهای اختصاصی موزیک (که توسط دستگاهای پخش کننده خانگی غیر کامپیوتری قابل پخش باشد) از دیگر امکانات دیگر Winamp میباشد که باز در رقابت با سایر نرم افزارهای پخش مجبور به تکمیل آن گردیده است . همچنین در نسخه های خیر تلاش فراوانی جهت قابلیت پخش دیسکهای خش دار و فرسوده صورت گرفته که اثرات آن نیز تا اندازه ای محسوس میباشد .
همانند نسخه های قدیمی ، در نگارش های جدید Winamp نیز امکان استفاده از صدها Plug-IN و Skin برای کاربران محفوظ خواهد بود .

 

 

mehran بازدید : 164 نظرات (0)

 

مرورگر اینترنت اکسپلورر Internet Explorer امروزه حجم وسیعی از کاربران اینترنتی را تحت پوشش خود قرار داده است. این مرورگر شاید تنها مرورگری بود که بدون مشکل نصب در دسترس کاربران ویندوز بود و توانست به یکی از فراگیر ترین مرورگر های وب تبدیل شود که البته طرفداران خود را دارد.طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند.در نسخه ی جدید این مرورگر بسیاری از ناسازگاری ها رفع شده اند و به طور کامل از HTML5 و همهٔ انتخاب‌ گرهای CSS3، متغییرهای مرزبندی با انحنا از CSS3، جاوا اسکریپت و شتاب‌ دهنده سخت‌افزاری از طریق Direct 2D و DirectWrite پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به سازگاری با اکثر دانلود منیجر ها مانند آی دی ام و فلش گت، سازگاری کامل با وبسایت های تحت PHP، افزایش سرعت در بارگذاری صفحات وب، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب یا Tabbed Browsing اشاره کرد.

mehran بازدید : 77 نظرات (0)

 

 

نرم افزار XnView چند سالی است که خود را به عنوان یک ابزار حرفه ای برای نمایش و مدیریت عکس مطرح کرده و به عنوان رقیبی جدی برای نرم افزارهای مشهور مثل ACD See به شمار میرود.
نرم افزار XnView علاوه بر توانایی های بی نظیر در نمایش و مدیریت عکس ها، یک مرورگر کامل فایل نیز به شمار میرود و میتواند تغییرات دسته ای مختلفی را بر روی فایل ها انجام دهد. کارهایی مثل تغییر نام و شماره گذاری هر تعداد فایل به صورت همزمان، تغییر فرمت عکس ها، و  اجرای فرمت های مختلف مالتی مدیا، بخشی از امکانات این نرم افزار است.

mehran بازدید : 183 نظرات (0)

 

داشتن کارت ویزیت، یکی از لازمه های مشاغل آزاد است. کارتی که اسم شخص یا شرکت شما، لوگو، و همچنین اطلاعات نحوه تماس با شما در آن وجود داشته باشد. یک کارت ویزیت شیک و با کلاس علاوه بر اینکه نشان دهنده حرفه ای بودن شماست، میتواند مشتریان خوبی برای کسب و کار شما ایجاد کند.
اما طراحی یک کارت ویزیت شیک و مناسب نیازمند توانایی کار با نرم افزارهای گرافیکی، و همچنین خلاقیت و سلیقه هنری است. در غیر این صورت کارت ویزیت شما نه تنها کمکی به حرفه تان نخواهد کرد، بلکه به اعتبار کارتان هم لطمه خواهد زد.
شرکت های زیادی هستند که علاوه بر طراحی، امور مربوط به چاپ کارت ویزیت را هم انجام میدهند. اما اگر میخواهید هزینه طراحی ندهید و یا با سلیقه خودتان کارت ویزیت طراحی کنید، استفاده از نرم افزار Business Cards MX را به شما پیشنهاد میکنیم.
این نرم افزار دارای هزاران قالب آماده کارت ویزیت است. به این ترتیب بدون نیاز به دانش طراحی و گرافیکی میتوانید در کمترین زمان کارت ویزیت خود را طراحی کنید.

mehran بازدید : 102 نظرات (0)

 

حتما شما هم عکس هایی که دارای کپی رایت به صورت واتر مارک (WaterMark) هستند را دیده اید. معمولا سایت هایی که اقدام به انتشار عکس های اختصاصی میکنند، لوگو یا اسم خود را به صورت محو یا شفاف روی عکس ها درج میکنند. تا در صورتی که این عکس ها در سایت دیگری درج شد، کپی رایت و منبع آن مشخص باشد.
به لوگو یا اسمی که به صورت محو یا شفاف (Transparent) روی عکس درج میشود، واترمارک گفته میشود. شما میتوانید با هر نرم افزار گرافیکی این کار را انجام دهید. یعنی مثلا اسم خودتان یا سایت تان را روی عکس به صورت شفاف درج کنید. اما اگر بخواهید این کار را برای صدها یا هزاران عکس انجام دهید چه میکنید؟
نرم افزار uMark مخصوص درج واترمارک روی عکس میباشد و میتواند یک واترمارک ثابت را به صورت یکجا و گروهی روی هر تعداد عکس درج کند.

mehran بازدید : 93 نظرات (0)

 

عکس های پانوراما، به عکس هایی گفته میشود که یک نمایش 360 درجه ای از محیط یا منظره مورد نظر را ارائه میکند. در تصاویر پانوراما معمولا انتهای چپ و راست عکس به یکدیگر میرسند. یعنی یک دور کامل 350 درجه ای.
برای ساخت یک عکس پانوراما، معمولا دوربین در مرکز محیط قرار میگیرد و یک عکس گرفته میشود. سپس دوربین به سمت راست یا چپ حرکت داده میشود و عکس بعدی طوری گرفته میشود که نقطه شروع آن، نقطه پایانی عکس قبلی باشد. و به همین ترتیب عکس گرفته میشود تا به نقطه ابتدایی برسد. سپس این عکس ها را توسط نرم افزارهای مخصوص، یکپارچه کرده و به صورت پانوراما در می آورند.
نرم افزار PTGui Pro یکی از ابزارهای مفید برای ساخت عکس های پانوراما است. که حجم کمی داشته و کار با آن نیز تقریبا ساده میباشد.
اما نرم افزار PTGui Pro فقط برای ساخت عکس های پانوراما نیست. این نرم افزار قابلیت ترکیب چند عکس با یکدیگر و ساخت یک عکس بزرگتر و با جزئیات کامل تر را نیز دارد.

mehran بازدید : 94 نظرات (0)

 

اکثر نرم افزارهای معروف گرافیکی (مثل فتوشاپ) ابزارها و یا پلاگین هایی برای تبدیل یک عکس به نقاشی دارند. توسط این ابزارها میتوانید عکس مورد نظر خود را به صورت یک نقاشی در بیاورید. اما انجام این کار توسط نرم افزارهایی مثل فتوشاپ نیازمند تخصص در کار با این ابزارهاست.
در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که مخصوص این کار طراحی شده است. یعنی به سادگی یک عکس را در آن وارد میکنید و یک نقاشی حرفه ای تحویل میگیرید.
نرم افزار Dynamic Auto Painter علاوه بر اینکه میتواند به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به ویرایش عکس های شما را به نقاشی تبدیل کند، شامل مجموعه ای از ابزارها برای ویرایش یا ایجاد تغییرات در نقاشی نیز هست.

mehran بازدید : 112 نظرات (0)

 

اگر میخواهید برای عکس هایی که در کامپیوتر خود دارید قاب های زیبا و متننوع قرار دهید، نرم افزار Photo Collage Max این کار را به بهترین شکل انجام میدهد.
این نرم افزار دارای 80 مدل مختلف از قاب های زیبا و گرافیکی است. شما به سادگی میتوانید عکس مورد نظر خود را در محیط نرم افزار وارد کرده و سپس آن را در قاب دلخواه خود قرار دهید و در نهایت آن را ذخیره کرده و یا پرینت بگیرید.
این نرم افزار حاوی فریم و قاب های کارتونی، تولد، عروسی، کودکانه، عاشقانه، کلاسیک، و... میباشد.
از دیگر قابلیت های این نرم افزار این است که میتوانید تصاویر بریده شده مختلف را روی عکس مورد نظر خود کار کنید و یک کلاژ بسازید.

mehran بازدید : 74 نظرات (0)

 

تقریبا تمام نرم افزارهای نمایش و ویرایش عکس، امکان تغییر سایز عکس (بزرگ نمایی یا کوچک نمایی) را دارند. از نرم افزارهای ساده ای مثل Xnview و ACDSee گرفته تا نرم افزارهای حرفه ای مثل فتوشاپ. اما برخی از این نرم افزارها کیفیت عکس را کاهش میدهند. برخی نیز بسیار سنگین هستند و کار با آنها پیچیده است.
اما در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که توسط آن میتواند به سادگی و سرعت عکس های خود را تغییر سایز دهید. و نگران افت کیفیت آنها نیز نباشید.
نرم افزار Light Image Resizer با اینکه حجم کمی دارد و بسیار سبک است، اما قدرت و امکانات خوبی برای تغییر اندازه عکس دارد.

mehran بازدید : 68 نظرات (0)

 

 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید قسمتی از یک عکس را حذف کنید، بدون اینکه تصویر خراب شود. و یا مشخص شود که آن قسمت را حذف کرده اید. در این صورت چه میکنید؟
اگر در کار با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ CS6 مهارت داشته باشید، این کار با دقت و استفاده از ابزارهای حرفه ای فتوشاپ قابل انجام است.
اما در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که کار با آن بسیار ساده است. و توسط آن میتوانید به راحتی یک قسمت از عکس را پاک کنید. قسمت پاک شده با تصویری مشابه زمینه ی آن جایگزین میشود. به این ترتیب عکس خراب نخواهد شد. و هیچ کس هم متوجه حذف شدن آن قسمت از عکس نمیشود.

mehran بازدید : 188 نظرات (0)

 

اگر یک عکس قدیمی با کیفیت پایین دارید و میخواهید کیفیت آن را افزایش دهید، نرم افزار PhotoAcute Studio این کار را برای شما انجام خواهد داد.

همچنین اگر تعدادی عکس با موبایل یا دوربین دیجیتال خود گرفته اید ولی از کیفیت آنها راضی نیستید (به دلیل لرزش دست، نور کم، یا ...) میتوانید برای افزایش کیفیت آن روی نرم افزار PhotoAcute Studio حساب کنید!

این نرم افزار برای همه کاربران مفید است. چه عکاسان حرفه ای، و چه کاربران عادی که میخواهند کیفیت عکس هایی که دارند را بالا ببرند.


mehran بازدید : 70 نظرات (0)

 

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET ، یعنی ESET Smart Security 6.0.3 منتشر شد!

پکیج کامل نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، در واقع شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

به همین دلیل کاربرانی که فقط مایل به نصب آنتی ویروس هستند، میتوانند از آنتی ویروس نود 32 استفاده کنند.

اما اگر میخواهید آنتی ویروس، فایروال، آنتی اسپم، و مجموعه ابزارهای امنیت اینترنت را با هم داشته باشید، نسخه ای که در همین مطلب ارائه شده است را دانلود و نصب نمایید.

در نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

 

mehran بازدید : 281 نظرات (0)

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، ESET NOD32 Antivirus 6.0.3 منتشر شد!


آنتی ویروس نود 32 ، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیاست. این آنتی ویروس مخصوصا در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

در نسخه جدید آنتی ویروس Nod 32 ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
هدف از ایجاد این وبلاگ ارائه نرم افزار و اسکریپت های رایگان با سریال های مربوطه برای همه دوستانی که به نوعی به این ابزار دسترسی ندارند یا مجبور به خرید آن از افراد سودجو هستند . در اینجا از همه عزیزانی که میتونند در این زمینه فعال باشند دعوت میکنم که در این امر ما رو یاری کنند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 391
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 595
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 14,251
  • بازدید کلی : 47,619
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما
    دانلود جدید ترین ورژن ات چت

    آمار